F.A.Q.

Kako mogu razvrstati proizvode u trgovini?

Kliknite opciju padajućeg izbornika koja se nalazi na vrhu stranice trgovine. Morate prvo odabrati ovu opciju jer stranicu vraća na početak svaki put kada je odaberete.

directions

Zatim izaberite između filtera na desnoj strani liste proizvoda.

Directions

Morate izabrati na ovaj način.

Možemo li platiti karticom?

Trenutno, sva plaćanja karticom mogu se jedino izvršiti u dućanu.

Da li u ponudi imate biciklističke dijelove i opremu? Ako imate, da li će i oni biti na web shopu kao i bicikli?

Da, u dućanu u ponudi se nalaze i biciklistički dijelovi i oprema. U ponudi na web shopu će se pojaviti nakon nekog vremena zajedno s biciklima.

Na vašem web-shopu se nalazi velika ponuda bicikala. Da li sve te bicikle imate na stanju u trgovini?

Očekivano pitanje 🙂  Nažalost, nismo u mogućnosti na stanju imati sve bicikle koji se nalaze na web-shopu, ali možemo reći da većinu uvijek imamo. Tokom sezone uvijek na stanju imamo 80-100 bicikala. Ako neki od     modela nemamo na stanju, a dostupan je za naručiti, za 2-3 radna dana će biti kod nas.

Da li dostavljate bicikle, dijelove i opremu na području Hrvatske, na koji način i koliko košta ta dostava?

Da, sve proizvode iz naše ponude šaljemo nekom od dostavnih službi (npr. OverseasExpress, HP). Troškovi dostave za cijelu Hrvatsku iznose 30,00-50,00kn, a za iznose iznad 500,00kn dostava je besplatna.

Da li je potrebno najaviti se prilikom dolaska na servis bicikla?

Nije nužno, ali ako bi se predhodno najavili u mogućnosti smo se dogovoriti da izbjegnete dva dolaska kod nas; ostaviti bicikl i preuzeti ga po završetku.